reklama

Superstar online: otec Ištvanec - Mám strach o svoju rodinu

Neuveriteľným spôsobom som sa dostal k tomuto textu. Keďže práve beží prvé finále, je to dosť aktuálna info. Celý list som nepísal ja, ale autokratívny, prísny, bossovský .. a neviemVRAJaký .. otec Paulíny Ištvancovej. Osobne. Tu je:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

MÁM STRACH O SVOJU RODINU

Vážení čitatelia, dovoľte mi aby som uviedol niektoré veci ohľadom esemeskovania na pravú mieru. Ako každý rodič bol by som rád, keby moja dcéra postúpila v tejto súťaži čo najďalej a chcel som hlasovať legálne. Po vyjadreniach v médiách, že je klamárka a chváli sa cudzím perím, som ešte viac považoval za potrebné pomôcť jej. Preto som si kúpil - nie za svoje peniaze - 5 simkariet na svoje meno a nabil som ich 3400 eurami, ako uvádzali niektorí ľudia v rôznych médiách. Ak si 3400 vydelíme piatimi, vychádza nám 680 euro na jednu simkartu, čo je 1360 hlasov. Prečo by som to robil, keď vieme, že z jednej simkarty sa môže posielať 1000 hlasov, čím by som premrhal 1800 hlasov, čo je 900 eur. Už tu si to autori dobre neprepočítali a zavádzali. Aj keby som si kúpil legálne x kariet a odoslal by som x hlasov, porušil by som pravidlá? Niektorí sa vyjadrujú, či je to etické, alebo že to nie je kóšer. Etické je podľa niekoho, ak dá takúto informáciu do médií, ak si zaregistruje sim kartu na priateľa či kamaráta, a pošle čo i len jeden hlas zo svojej obývačky pekne potichu svojej dcére, alebo synovi a nikto o ničom nevie a nepíše? Kóšer je to, ak sa niektorí členovia poroty vyjadrujú na adresu niektorých súťažiacich po ich výkonoch, že by už mali byť vopred vyhlásení za Superstar a tak ovplyvňovali verejnú mienku? Alebo aspoň tak isto sa nevyjadria po výkone Dominiky Starej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto smere by som chcel vyjadriť obdiv mojej iba 16 ročnej dcére, že si z toho nerobí veľkú hlavu, čím len potvrdzuje, že v tomto smere je pripravená na šoubiznis. Niektorých by to pravdepodobne položilo.

Ďalší dôležitý moment nastal po druhom semifinálovom kole ešte predtým, ako sa prevalila takzvaná veľká kauza o hlasovaní. Pred rozhodnutím ma na parkovisku v Inchebe pristavili traja páni, ktorí ma inteligentným spôsobom požiadali, či by moja dcéra nemohla odstúpiť zo súťaže, keďže si ju po hodnoteniach poroty vyhliadli ako najslabšiu – vraj by to nebolo nápadné. Ponúkli mi za to slušnú sumu,že by som mal zaplatené štúdio a ešte by mi aj hodne ostalo. Začal som mať strach o svoju rodinu! Radil som sa s najbližšími a rozhodli sme sa ostať, nech to dopadne ako chce. Tretie kolo som preto vôbec nehlasoval, iba tesne pred koncom som poslal jeden hlas Paulíne Ištvancovej a jeden Dominike Starej, pretože je podľa môjho subjektívneho názoru najlepšia, čím nechcem uberať na kvalite ostatných. Toto som uviedol aj redaktorom Blesku. Na druhý deň som sa im však ospravedlnil (musia to mať nahraté - to sa však nepíše, že niekto je tak slušný a ospravedlní sa Blesku), že som ich zavádzal, lebo som nevedel, že moja manželka poslala z môjho súkromného telefónu ďalších dvanásť hlasov, po výzve moderátorov že výsledky sú veľmi tesné, čo bolo teda dovedna 14 hlasov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viete, s Paulínou, ktorá bola členkou sesterskej skupiny 3ses3, sme za necelé tri roky urobili po školách asi dvesto výchovných protidrogových koncertov, z ktorých sme darovali desaťtisíce korún postihnutým deťom. Možno i toto niekomu vadí, ale možno aj preto má nejakých tých pár fanúšikov. Chcem sa opýtať Vás „anonymov“ z internetu, čo ste urobili Vy pre niekoho v núdzi? Možno aj tá pani z internetu, ktorá straší svoje dieťa, keď je Paulína na obrazovke, že toto je BUBO - nepozeraj tam, bude raz nebodaj potrebovať pre svoje dieťa pomoc od Paulíny a Paulína príde a rada aj jej pomôže. Internet je veľmi dobrá vec, ale silná zbraň v rukách hlupákov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po tomto všetkom a po porade s právnikom uvažujem nad trestnými oznámeniami v uvedených veciach, ale iba v prípade ak bude Paulína postupovať v súťaži ďalej. Taktiež na človeka, ktorý vystupuje na internete pod mojim menom.

S pozdravom podľa médií Prísny otec.

Na odľahčenie:

Volajú mi koaliční aj opoziční politici, herci speváci a iní umelci, či známi ľudia, že kedy Paulína vypadne, lebo aj oni chcú titulku.

Generálny tajomník NATO zvolal znovu summit až po vypadnutí Paulíny, pretože si v tieni kauzy SIM karty v médiách ani nepípli, preto odchádzali z Bratislavy takí smutní.

Vraj by som mal posilniť futbalový tím ČR. Že sa viem lepšie prekľučkovať do finále.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

AKTUÁLNE z Incheby: rodičia Paulíny Ištvancovej nemajú žiadne vyhradené miesto na sedenie v obrovskej sále s mnohými stoličkami. Stoja pod pódiom - prizrite sa - nájdete ich. Čo je za tým, že rodičia jednej dvanástiny súťažiacich, NEMAJÚ svoje miesto? Ignorácia? Manipulácia? Zámer? Pomsta? Arogancia organizátorov? Možno tí už poznajú víťaza, a jeho rodina asi sedí na menami označených stoličkách. Neviem. Ale ukážka malosti showbiznisu na SK spôsob je to dobrá ...


Peter Baraník

Peter Baraník

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Možno sa to nezdá, ale som optimista, ktorý hľadá aj v týchto veciach niečo pozitívne .... Ale narobím sa pri tom ... :D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu